Ni bankomata v vaši okolici?
Ni bankomata v vaši okolici?
Povečajte svoj dohodek z namestitvijo bankomata
Povečajte svoj dohodek z namestitvijo bankomata
Namestite bankomat v svoj objekt
Namestite bankomat v svoj objekt

Pogosto zastavljena vprašanja

Katere vrste kartic sprejemajo bankomati Euronet?

Euronet sprejema naslednje blagovne znamke kartic: vse kartice VISA, vključno z VPay, PLUS in Electron, vse kartice blagovne znamke MasterCard, vključno z Maestro in Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed in AMEX.

Kakšen je največji dnevni limit dviga gotovine?

Dnevni limit dviga ali števila dnevnih transakcij na bankomatu in prodajnem mestu določa posamezna banka, ne Euronet. Lahko se razlikuje glede na izvor in vrsto kartice. Več podrobnosti o tem vam bo zagotovil vaš ponudnik kartice.

Kdo je odgovoren, če bankomat ne deluje?

Euronet. Če imate težave z bankomatom, prosimo, da nemudoma stopite v stik z ekipo za podporo strankam Euronet, in sprejeli bodo potrebne ukrepe za čim hitrejše popravilo bankomata. Telefonska številka ekipe za podporo strankam Euronet je 0808 69 6 80.

Gotovina ni bila izdana, moj račun pa je bil bremenjen. Kako dobim nazaj svoj denar?

Prosimo, stopite v stik z ekipo za podporo strankam Euronet in svojo banko ter jih obvestite o zadevi. Oba subjekta bosta skupaj odpravila težavo. Telefonska številka ekipe za podporo strankam Euronet je 0808 69 6 80.

Stik z nami
Za podporo strankam pokličite
V kolikor želite bankomat pokličite

Iskanje