Povečajte svoj dohodek z namestitvijo bankomata
Povečajte svoj dohodek z namestitvijo bankomata
Namestite bankomat v svoj objekt
Namestite bankomat v svoj objekt
Ni bankomata v vaši okolici?
Ni bankomata v vaši okolici?

Stranka

Naši bankomati so na voljo po vsem svetu, tako da ima vsakdo varen dostop do gotovine. Želimo zagotoviti izbiro pri plačevanju in biti na voljo, ko je gotovina edina možnost.

Naš cilj je, da bi bila uporaba bankomata Euronet EFT preprosta, vendar se vam lahko pojavijo vprašanja. V nadaljevanju najdete nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj, nasvete o varnosti na bankomatu in nekaj koristnih blogov.

Če imate težave s katerim koli našim bankomatom, kliknite spodnji gumb in se povežite z našo službo za pomoč strankam.

Pogosta vprašanja

Oglejte si nekaj naših najpogosteje zastavljenih vprašanj

Katere vrste kartic sprejemajo bankomati Euronet?

Euronet sprejema naslednje blagovne znamke kartic: vse kartice VISA, vključno z VPay, PLUS in Electron, vse kartice blagovne znamke MasterCard, vključno z Maestro in Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed in AMEX.

Kakšen je največji dnevni limit dviga gotovine?

Dnevni limit dviga ali števila dnevnih transakcij na bankomatu in prodajnem mestu določa posamezna banka, ne Euronet. Lahko se razlikuje glede na izvor in vrsto kartice. Več podrobnosti o tem vam bo zagotovil vaš ponudnik kartice.

Kdo je odgovoren, če bankomat ne deluje?

Euronet. Če imate težave z bankomatom, prosimo, da nemudoma stopite v stik z ekipo za podporo strankam Euronet, in sprejeli bodo potrebne ukrepe za čim hitrejše popravilo bankomata. Telefonska številka ekipe za podporo strankam Euronet je 0808 69 6 80.

Gotovina ni bila izdana, moj račun pa je bil bremenjen. Kako dobim nazaj svoj denar?

Prosimo, stopite v stik z ekipo za podporo strankam Euronet in svojo banko ter jih obvestite o zadevi. Oba subjekta bosta skupaj odpravila težavo. Telefonska številka ekipe za podporo strankam Euronet je 0808 69 6 80.

Varnost bankomatov

S temi koristnimi nasveti ostanite varni na vseh bankomatih

Preverite bankomat

Pred uporabo bankomata vedno preverite, ali je na napravi kakšen nenavaden predmet ali morebitni znaki poškodb (npr. ali je kaj nameščeno na bralnik kartice). Če opazite na bankomatu kaj nenavadnega ali pa je prikazano sporočilo o napaki, bankomata ne uporabite.

Zagotovite varnost na bankomatu

Stojte pri bankomatu tako, da nihče ne vidi vaše kode PIN ali koliko denarja ste dvignili. Predlagamo, da pri vnašanje kode PIN z rokami zakrijete tipkovnico za vnos kode, in preden vzamete denar in kartico, poglejte naokoli, ali kdo stoji neposredno za vami.

Nikoli ne izdajte podatkov

Nikoli ne posredujte nobenih informacij neznancem, zlasti o kartici, bančnem računu ali kodi PIN, tudi če pravijo, da delajo za banko. Vedno se obrnite neposredno na banko ali Euronet.

Stik z nami
Za podporo strankam pokličite
V kolikor želite bankomat pokličite

Iskanje